Search This Blog

Thursday 3 November 2011

Hilang yang Malang

Pagi-pagi dah line panas... masuk2 office pastu kene nescafe O dulu.... ini hari bos aku cuti, so aku macam relek sikit, aku sebenar nya sedih juga, bos aku nie orang India,bekas Pegawai Tentera Udara, Umur dah lebih 60 tahun, tapi masih kuat, beliau nie cukup bagus dalam company aku, tapi masaalah nya dia nak berenti lagi 2 minggu, 14/11/11... aku memang la sedih becoz die nie xpenah kedekut ilmu, ajar ikhlas jer, siap bagi aku excersice english lagi tiap2 minggu, depavali kasi angpau lagi( sebelum nie ak pun xtau depavali ada angpau) tapi die cakap nie dah budaya malaysia... So aku juz pasrah je la...Kalau bos aku berenti secara langsung nya, aku kena belajar sendiri semua benda, kene try n error.. belajar sendiri nie banyak kekurangan dari kelebihan... yela kadang2 kite ingat bende 2 betul, so kite layan je la.. tapi sebenarnya salah.. so pandai2 la cari sendiri...

Ini hari starting memang baek punya, bangun2 dah hujan, mandi2 pas2 lambat pergi kerje... aku lak semalam ada fotostat document, tapi ilang lak, mane tah aku letak, aku betul2 lupa la... aku memang rase tua giler, ak xtau la nape, mengelabah aku cari, tapi xjumpe2 juga, semua tempat aku cari, satu office aku pusing tapi xjumpa juga..memang malang la... so aku pun xtau nak wat pe, ak tulis la blog... aku pun xtau la macam mane nak cakap, tapi betul la otak kite nie ad limit, kalau dah betul2 lupa 2.. memang xboleh nak cakap ape la.. berserah sudah....

No comments:

Post a Comment